-->
1-10 Μαΐου Ονειρεμένες εκπτώσεις έως -40%!!!
ΒΡΕΙΤΕ
ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ
ΣΤΡΩΜΑ
ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ
ΜΑΛΑΚΟ
ΣΚΛΗΡΟ
ΜΕΤΡΙΟ
ΤΥΠΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
ΕΛΑΤΗΡΙΑ POCKET info_outline
close
Ατσάλινα ελατήρια με ειδικό ύψος 16,5 εκ., τοποθετημένα σε υφασμάτινη θήκη. Λειτουργεί το καθένα ξεχωριστά ανάλογα με το βάρος που δέχεται, στηρίζοντας τη σπονδυλική στήλη και κρατώντας το σώμα στη φυσική του στάση.
ΕΛΑΤΗΡΙΑ BONNEL info_outline
close
Κλασικό ελατήριο φτιαγμένο από ατσάλι για αντοχή και ελαστικότητα. Είναι σπειροειδές με μεταβαλλόμενη διάμετρο, από το κέντρο προς τα άκρα.
ΧΩΡΙΣ ΕΛΑΤΗΡΙΑ
ΑΝΩΣΤΡΩΜΑ
ΜΕ ΑΝΩΣΤΡΩΜΑ
ΧΩΡΙΣ ΑΝΩΣΤΡΩΜΑ
ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ
Εγγραφείτε στο Newsletter
Η εγγραφή έγινε επιτυχώς!
Το Email αυτό είναι ήδη
εγγεγραμμένο στη λίστα!
Παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα.
Δοκιμάστε ξανά.
ΑΡΧΙΚΗ > ΟΠΩΣ ΣΤΡΩΣΕΙΣ... > Ύπνος και υγεία

Ύπνος και υγεία

Η καθημερινότητά μας είναι ιδιαίτερα σκληρή και κουραστική. Γι’ αυτό και ένας σωστός ύπνος μπορεί να μας βοηθήσει να ξεκουραστούμε, να χαλαρώσουμε πραγματικά και να πάρουμε ενέργεια για την επόμενη μέρα.
Τί σημαίνει για το ζευγάρι η στάση που κοιμάται;
Τί σημαίνει για το ζευγάρι η στάση που κοιμάται;

Οι "στάσεις ύπνου" σε ένα στρώμα Linea Strom και τί σημαίνουν αυτές...

0
Ο θεός Ύπνος και τα  όνειρα στην Αρχαία Ελληνική Μυθολογία
Ο θεός Ύπνος και τα όνειρα στην Αρχαία Ελληνική Μυθολογία
0
Μικρές αλλαγές στον τρόπο ζωής σας που θα σας βοηθήσουν να κοιμάστε καλύτερα
Μικρές αλλαγές στον τρόπο ζωής σας που θα σας βοηθήσουν να κοιμάστε καλύτερα Η κατασκευή των σωστών προϊόντων για τον ύπνο προϋποθέτει ενδελεχή μελέτη, έρευνα, προσεκτικό σχεδιασμό, αλλά και άριστη επιστημονική γνώση. Εμείς στη Linea Strom κάνουμε εδώ και μισό αιώνα πράξη όλα τα παραπάνω.
0
Βοηθήστε τον εαυτό σας να χαλαρώσει
Βοηθήστε τον εαυτό σας να χαλαρώσει Για έναν καλό ύπνο χρειάζεται να πληρούνται κάποιες προϋποθέσεις, όπως το σωστό στρώμα αλλά και ένας ευχάριστος και ήρεμος χώρος. Το ίδιο σημαντική είναι και η σωστή προετοιμασία του σώματος και του πνεύματος σας πριν πάτε για ύπνο.
0
Οι φάσεις του ύπνου
Οι φάσεις του ύπνου Η σύγχρονη επιστήμη παρακολουθεί πλέον συστηματικά τη διαδικασία του ύπνου στον ανθρώπινο οργανισμό και ο ρόλος του στρώματος κρίνεται καθοριστικός.
0
Δημιουργείστε το κατάλληλο περιβάλλον ύπνου στην κρεβατοκάμαρά σας.
Δημιουργείστε το κατάλληλο περιβάλλον ύπνου στην κρεβατοκάμαρά σας. 1. Βρείτε το στρώμα που σας ταιριάζει από τη σειρά LINEA STROM και ντύστε το με το προστατευτικό κάλυμμα aroma therapy, με άρωμα λεβάντας.

2. Χρησιμοποιείστε χρώματα και υφάσματα που σας ηρεμούν και μετατρέπουν την κρεβατοκάμαρά σας σε έναν ευχάριστο χώρο ηρεμίας και χαλάρωσης.

3. Εξασφαλίστε τη σωστή θερμοκρασία και χαμηλό φωτισμό.

4. Μη μετατρέπετε την κρεβατοκάμαρά σας σε δεύτερο καθιστικό, με τηλεόραση, τηλέφωνο κ.λπ.
0
Ώρα για ύπνο... Αποφεύγετε τις διεγερτικές ουσίες!
Ώρα για ύπνο... Αποφεύγετε τις διεγερτικές ουσίες! 1. Μην καπνίζετε πριν κοιμηθείτε. Η νικοτίνη είναι διεγερτική, αυξάνει τους ρυθμούς της καρδιάς και ανεβάζει την πίεση.

2. Μην υπερβάλλετε με το αλκοόλ. Την επόμενη μέρα δε θα νιώθετε ξεκούραστοι και αναζωογονημένοι, καθώς το αλκοόλ διαταράσσει τις φάσεις τού ύπνου.

3. Προσοχή στη συχνότητα λήψης υπνωτικών χαπιών, εφόσον αυτά κρίνονται απαραίτητα.
0