-->
Προσφορά για μελλόνυμφα ζευγάρια!
ΒΡΕΙΤΕ
ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ
ΣΤΡΩΜΑ
ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ
ΜΑΛΑΚΟ
ΣΚΛΗΡΟ
ΜΕΤΡΙΟ
ΤΥΠΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
ΕΛΑΤΗΡΙΑ POCKET info_outline
close
Ατσάλινα ελατήρια με ειδικό ύψος 16,5 εκ., τοποθετημένα σε υφασμάτινη θήκη. Λειτουργεί το καθένα ξεχωριστά ανάλογα με το βάρος που δέχεται, στηρίζοντας τη σπονδυλική στήλη και κρατώντας το σώμα στη φυσική του στάση.
ΕΛΑΤΗΡΙΑ BONNEL info_outline
close
Κλασικό ελατήριο φτιαγμένο από ατσάλι για αντοχή και ελαστικότητα. Είναι σπειροειδές με μεταβαλλόμενη διάμετρο, από το κέντρο προς τα άκρα.
ΧΩΡΙΣ ΕΛΑΤΗΡΙΑ
ΑΝΩΣΤΡΩΜΑ
ΜΕ ΑΝΩΣΤΡΩΜΑ
ΧΩΡΙΣ ΑΝΩΣΤΡΩΜΑ
ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ
Εγγραφείτε στο Newsletter
Η εγγραφή έγινε επιτυχώς!
Το Email αυτό είναι ήδη
εγγεγραμμένο στη λίστα!
Παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα.
Δοκιμάστε ξανά.
ΑΡΧΙΚΗ > ΟΠΩΣ ΣΤΡΩΣΕΙΣ... > Ύπνος και υγεία

Οι φάσεις του ύπνου

05 April 2016 | Linea Strom 0 Οι φάσεις του ύπνου
Οι φάσεις του ύπνου
Η σύγχρονη επιστήμη παρακολουθεί πλέον συστηματικά τη διαδικασία του ύπνου στον ανθρώπινο οργανισμό και ο ρόλος του στρώματος κρίνεται καθοριστικός. Μέσα από επισταμένες έρευνες και μελέτες, βρέθηκαν και μετρήθηκαν οι εξής φάσεις του ύπνου:

Πρώτη φάση: Λέγεται και υπναγωγική. Ο εγκέφαλος παρουσιάζει την ίδια ηλεκτρονική δραστηριότητα με εκείνη της εγρήγορσης. Επέρχεται σταδιακή σωματική μυϊκή χαλάρωση και εμφανίζονται φευγαλέες εικόνες που συνδέονται με τον κόσμο των ονείρων.

Δεύτερη φάση: Είναι η φάση του ελαφρού ύπνου. Δραστηριοποιούνται ειδικές ομάδες κυττάρων που ονομάζονται άτρακτοι ύπνου. Τα μάτια αρχίζουν να γυρίζουν αργά γύρω-γύρω.

Τρίτη φάση: Η ηλεκτρική δραστηριότητα του εγκεφάλου έχει μειωθεί κατά πέντε φορές. Η καρδιακή συχνότητα, η αρτηριακή πίεση και η θερμοκρασία του σώματος ελαττώνεται, ενώ το ξύπνημα γίνεται πολύ δύσκολα.

Τέταρτη φάση: Είναι η φάση του πολύ βαθύ ύπνου. Στο εγκεφαλογράφημα εμφανίζονται τα λεγόμενα κύματα Δέλτα. Η πίεση, ο σφυγμός και η θερμοκρασία έχουν φτάσει στις χαμηλότερες τιμές τους. Το ξύπνημα γίνεται πάρα πολύ δύσκολα και μόνο με πολύ ισχυρά ερεθίσματα.

Φάση REM (Rapid Eye Movement – Γρήγορες κινήσεις των ματιών): Μετά από 90 λεπτά που διαρκούν οι παραπάνω φάσεις, το εγκεφαλογράφημα παρουσιάζει ξαφνικά μία έντονη δραστηριότητα. Η κυκλοφορία και η θερμοκρασία αυξάνονται και οι βολβοί των ματιών παρουσιάζουν μεγάλη κινητικότητα. Είναι η φάση του ονείρου. Το άτομο σε αυτή τη φάση στριφογυρίζει στο κρεβάτι. Συνολικά, ονειρευόμαστε περίπου 90 λεπτά κάθε νύχτα.

Έτσι, καθίσταται σαφές ότι αν το στρώμα και το υπόστρωμα (κρεβάτι) που ξαπλώνουμε δεν είναι τα κατάλληλα, το σώμα μας προσπαθεί σε όλη τη διάρκεια του ύπνου να βρει τη σωστή θέση για να ξεκουραστεί. Έτσι, δεν ησυχάζει ποτέ, και ένας «κακός» ύπνος, ως γνωστόν, φέρνει μία "κακοδιάθετη μέρα".
Σχολιάστε
Η διεύθυνσή σας δεν θα δημοσιευτεί