-->
Εφηβική προσφορά Belt !!!
ΒΡΕΙΤΕ
ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ
ΣΤΡΩΜΑ
ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ
ΜΑΛΑΚΟ
ΣΚΛΗΡΟ
ΜΕΤΡΙΟ
ΤΥΠΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
ΕΛΑΤΗΡΙΑ POCKET info_outline
close
Ατσάλινα ελατήρια με ειδικό ύψος 16,5 εκ., τοποθετημένα σε υφασμάτινη θήκη. Λειτουργεί το καθένα ξεχωριστά ανάλογα με το βάρος που δέχεται, στηρίζοντας τη σπονδυλική στήλη και κρατώντας το σώμα στη φυσική του στάση.
ΕΛΑΤΗΡΙΑ BONNEL info_outline
close
Κλασικό ελατήριο φτιαγμένο από ατσάλι για αντοχή και ελαστικότητα. Είναι σπειροειδές με μεταβαλλόμενη διάμετρο, από το κέντρο προς τα άκρα.
ΧΩΡΙΣ ΕΛΑΤΗΡΙΑ
ΑΝΩΣΤΡΩΜΑ
ΜΕ ΑΝΩΣΤΡΩΜΑ
ΧΩΡΙΣ ΑΝΩΣΤΡΩΜΑ
ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ
Εγγραφείτε στο Newsletter
Η εγγραφή έγινε επιτυχώς!
Το Email αυτό είναι ήδη
εγγεγραμμένο στη λίστα!
Παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα.
Δοκιμάστε ξανά.
ΑΡΧΙΚΗ > ΟΠΩΣ ΣΤΡΩΣΕΙΣ... > Ύπνος και υγεία

Μικρές αλλαγές στον τρόπο ζωής σας που θα σας βοηθήσουν να κοιμάστε καλύτερα

13 June 2016 | Linea Strom 0 Μικρές αλλαγές στον τρόπο ζωής σας που θα σας βοηθήσουν να κοιμάστε καλύτερα
Μικρές αλλαγές στον τρόπο ζωής σας που θα σας βοηθήσουν να κοιμάστε καλύτερα
Η κατασκευή των σωστών προϊόντων για τον ύπνο προϋποθέτει ενδελεχή μελέτη, έρευνα, προσεκτικό σχεδιασμό, αλλά και άριστη επιστημονική γνώση. Όλοι εμείς, οι άνθρωποι της Linea Strom... εδώ και μισό αιώνα τα κάνουμε πράξη.

Γι’ αυτό και θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας τα μυστικά για έναν ξεκούραστο και καλό ύπνο, αλλά και να σας δώσουμε εμπεριστατωμένες συμβουλές ύπνου, που συσχετίζονται με τις συνήθειες που μπορείτε να υιοθετήσετε στην καθημερινότητά σας, για να κοιμάστε καλύτερα.

1. Ασκείτε το σώμα σας καθημερινά για καλή φυσική κατάσταση του σώματος και του νου. Οι ενδορφίνες που απελευθερώνονται καλλιεργούν μία πιο θετική διάθεση στον τρόπο ζωής σας.

2. Αποφεύγετε ποτά που περιέχουν καφεΐνη, όπως ο καφές και η σοκολάτα. Προτιμήστε τσάι χωρίς τανίνες και ροφήματα με βότανα που διευκολύνουν την πέψη και χαρίζουν υγεία.

3. Μην αγνοείτε την κούραση. Πηγαίνετε για ύπνο όταν το σώμα σάς προειδοποιεί ότι έφτασε η ώρα.

4. Υιοθετείστε σταθερές ώρες ύπνου. Η συνήθεια αυτή θα ρυθμίσει το βιολογικό σας ρολόι και θα διευκολύνει τον ύπνο σας.

5. Αν στριφογυρίζετε στο κρεβάτι χωρίς αποτέλεσμα, ένα βιβλίο ίσως αποδειχθεί καλός σύμμαχος.

6. Ο νυχτερινός ύπνος δεν πρέπει ποτέ να είναι λιγότερος από 6 ώρες, ενώ σύμφωνα με έρευνες, η λεγόμενη σιέστα (ο σύντομος μεσημεριανός ύπνος) κατά τη διάρκεια της ημέρας, συσχετίζεται επίσης με καλύτερα επίπεδα υγείας.

7. Αν, παρόλα αυτά, η αϋπνία συνεχίζει να σας χτυπά την πόρτα, ζητήστε τη βοήθεια ενός γιατρού.
Σχολιάστε
Η διεύθυνσή σας δεν θα δημοσιευτεί